sâmbătă, 18 aprilie 2009

Pentru fanii mei


Am decis sa infectez blogul cu o manea compusa de mine, in speranta de a ma face remarcat de greii muzicii rommanesti. Aceasta manea este pt. nashu mare , nashu mic, nashu mijlociu, cumnatu din partea matusii, pentru State , pentru toti smecherii din Romania si nu in ultimul rand pentru Florin Parizer, Sorinel “Pustiul” , Adrian Carne de Vita si pentru toti fanii mei inchisi la culoare si in puscarie.

Sunt baiat sukar sukar
Paduchii de pe mine sar
Iar cand eu vorbeste
Aerul se imputzeshte
Am lovele si parai
Casa mea miroase a balega de cai
Am lant de fier pana in fundul burtii
Si ma cac in fundul curtii
Hainele mele nu le are nimenea
Decat Oboru” si Europa
La gagici intru pe felie
Alea cu mustata si chelie
Si cand ies din palat
In lastunul meu tunat
Toate fetele intoarce capu
ca eu sunt urat ca dracu
Cu radioul cel furat
Bag maneaua de cacat
Sa se auda pan’ la State
care e la ‘facultate’
Sunt bazat si sunt un zeu
Cu dolarii meu de un leu
Fetele pe spate cade
Cand eu in nas ma rade
Sunt gigolo italiano
Si spal vecee la Milano
Copii mei toata lumea sa ii vada
Cum cerseste pe strada
Si imi aduce milioane
Sa le bag in telefoane
La toti bag frica
Am mintea cat o furnica
Eu sunt forta cu maneaua
Pe stadion strig”Forza Steaua’
Am cablu de la Digi
Si il votez pe Gigi

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu