sâmbătă, 18 aprilie 2009

Inca o dovada...

overall1Inca o dovada a prostiei omenesti pe care o puteti gasi pe HI5 . Sub acest site s-a comprimat o mare parte a cretinitatii , ca razele soarelui atintite intr-o lupa. Diferiti pulifrici care nu au pus in viata lor mana pe o carte, posteaza poze in care sunt prezentati intr-o ipostaza sexy. Comenturile sunt facute bineinteles de catre niste duduci virgine care au cate un orgasm inainte de incarcarea vreunei poze incitante. Noroc ca au si poze cu cainii lor, care in mod evident poseda o inteligenta superioara. Numele de HI5 (HUMAN IQ 5) are o sonoritate publica in randul adolescentilor si chiar a oamenilor maturi si popularitatea lui a crescut odata cu frumusetea dionisica ce a acaparat chipurile feti-frumosilor. Astazi am avut indiscutabila placere sa imi fac un profil de HI5, in scopul de a imi promova blogul. Curiozitatea m-a cuprins intr-o asa masura incat am decis sa ma uit si pe celelalte profiluri. Stupoare. HI5 nu isi pierde (chiar castiga) numele de lagar al prostiei. Cuvinte ca sukar, smecheras, versat si versace vor sa exprime o profunzime in gandire si o inteligenta cu mult superioara nivelului mediu. Este evident faptul ca in ziua de azi accentul se pune pe infatisare si nu pe adancimea circumvolutiunilor. Oamenii care poseda o frumusete inzestrata au darul de a te subestima in momentul in care frumusetea ta fizica nu se ridica la un nivel excesiv de ridicat. In general sexul opus are tendinta de te caracteriza in functie de felul in care arati, nu incearca sa dezveleasca invelisul exterior, limitandu-se doar la aspectul fizic. Ce conteaza daca am IQ unei maimute, macar sunt frumos si sa vada lumea cat sunt de frumos si de aia imi arat corpul de David pe paginile haifaivului. In aceasta situatie melodia Pretty Vacant a celor de la Sex Pistols s-ar potrivi perfect. O comunitate de HI5 cu com de genu : ' ce mumos esti' , ' vai dragutule' , ' esti adorabil' are sansa de a reusi in viata.


Cacatul genial de blog in care scriu nu are atatea vizite ca un profil de HI5 si in cazul acesta e normal sa fiu frustrat. Asa cum altii sunt aroganti cu infatisarea lor , eu cu Ciocio ne rezervam dreptul sa ne credem geniali. Si chiar suntem!!! Cu acest gen de site se poate afla foarte usor care este coeficientul de inteligenta in Romania. Si va asigur ca este destul de scazut, avand in vedere faptul ca nivelul de educatie este echivalent cu zero. Perindarea mea prin HI5 mi-a provocat un rasul-plansul. Sunt absolut stupefiat de cata prostie poate fi capabila o anumita populatie a taramului mioritic.( viitorul Romaniei) .


NO FUTURE !!!music_sex_pistols_004790_11

Un comentariu: